TERMENI SI CONDITII DE UTILIZARE
1.    DEFINITII SI TERMENI
 
Schlafkultur – Societatea SC SCHLAFKULTUR SRL, cu sediul social in Str. Zsogodi Nagy Imre nr. 221, Miercurea Ciuc, Jud. Harghita, cod. 530002,  inregistrata la Registrul Comertului sub nr. J19/522/2012, cod fiscal RO31010470, capital social 200 ron.
Vanzator – Schlafkultur
Site – www.schlafkultur.ro
Cumparator- persoana fizica/ persoana juridica sau orice entitate juridica care isi face cont in Site si emite o Comanda.
Utilizator – orice persoana fizica/juridica inregistrata pe  Site , care, prin finalizarea procesului de creare a Contului, si-a dat acordul cu privire la clauzele specifice site-ului din sectiunea Termeni si Conditii Generale.
Nickname – pseudonim prin care un anumit Utilizator/Client/Cumparator poate adauga Continut pe Site. Nickname-ul este asociat informatiilor din Site a Utilizatorului/Clientului/Cumparatorului sub denumirea de “Nume Utilizator”.
Client – persoana fizica / persoana juridica care are sau obtine acces la CONTINUT, prin orice mijloc de comunicare pus la dispozitie de catre Schlafkultur (electronic, telefonic, etc) sau in baza unui acord de utilizare existent intre Schlafkultur si acesta si care necesita crearea si utilizarea unui CONT.
Bunuri si Servicii – orice produs sau serviciu, inclusiv documentele si serviciile mentionate in Comanda, care urmeaza a fi furnizate de catre Vanzator, Cumparatorului ca urmare a Contractului incheiat.
Comanda- un document electronic ce intervine ca forma de comunicare intre Vanzator si Cumparator prin care Vanzatorul este de acord sa livreze Bunurile si Serviciile si Cumparatorul este de acord sa primeasca aceste Bunuri si Servicii si sa faca plata acestora.
Campanie – actiunea de a expune in scop commercial, un numar finit de Bunuri si/sau Servicii avand un stoc limitat si predefinit, pentru o perioada de timo stabilita de Vanzator.
Cont – sectiunea din Site formata dintr-o adresa de e-mail si o parola care permite Cumparatorului transmiterea Comenzii si care contine informatii despre Client/Cumparator si istoricul Cumparatorului in Site (Comenzi, facturi fiscale, garantii Bunuri, etc.).
Contract - reprezinta contractul la distanta conform definitiei cuprinse in OUG 34 din 4 iunie 2014, incheiat intre Vanzator si Cumparator, fara prezenta fizica simultana a Vanzatorului si a Cumparatorului.
Continut
•    toate informatiile de pe Site care pot fi vizitate, vizualizate sau altfel accesate prin utilizarea unui echipament  electronic;
•    continutul oricarui e-mail trimis Cumparatorilor de catre Vanzator prin mijloace electronice si/sau orice alt mijloc de comunicare disponibil;
•    orice informatie comunicata prin orice mijloc de catre un angajat/colaborator al Vanzatorului, Cumparatorului, conform informatiilor de contactare, specificate sau nu de catre acesta;
•    informatii legate de Bunurile si/sau Serviciile si/sau tarifele practicate de Vanzator intr-o anumita perioada;
•    informatii legate de Bunurile si/sau Serviciile si/sau tarifele practicate de catre un tert cu care Vanzatorul are incheiate contracte de parteneriat, intr-o anumita perioada;
•    date referitoare la Vanzator, sau alte date privilegiate ale acestuia.
Drepturi de proprietate Intelectuala (in cele ce urmeaza DPI) - toate drepturile imateriale cum ar fi know-how, dreptul de autor si drepturi in natura de autor, drepturile de baza de date, drepturi de proiectare, drepturi de model, patente, marci inregistrate si inregistrari ale numelor de domenii pentru oricare din cele de mai sus.
Review – o evaluare scrisa de catre detinatorul sau beneficiarul unui produs sau serviciu, evaluare redactata pe baza experientei personale si capacitatii acestuia de a realiza comentarii calitative și de a spune daca produsul sau serviciul respecta sau nu specificatiile mentionate de catre producator.
 Rating – modalitate de exprimare a gradului de satisfactie a unui Utilizator/Client/Cumparator vis-à-vis de un produs. Rating-ul se exprima sub forma de stele, fiecare produs putand primi un punctaj de la o stea, la cinci stele. Acest grad de satisfactie va fi asociat intotdeauna review-ului scris de Utilizator/Client/Cumparator asupra unui produs sau serviciu.
 Comentariu – apreciere sau observatie cu scop critic, pe marginea unui Review sau a unui alt comentariu.
 Intrebare – formula de adresare catre alti Utilizatori/Clienti/Cumparatori cu scopul de a obtine informatii despre produsele sau serviciile din pagina respectiva.
 Raspuns – informatie scrisa care este transmisa Utilizatorului/Clientului/Cumparatorului care a adresat o Intrebare in Site, in pagina unui anumit produs. Raspunsul reprezinta o explicatie oferita de un Utilizator/Client/Cumparator unui alt Utilizator/Client/Cumparator in cadrul unei discutii.
Document – prezentele Termene si Conditii.
 Newsletter – mijloc de informare periodic, exclusiv electronic, respectiv posta electronica (e-mail, SMS) asupra Bunurilor si Serviciilor si/sau a promotiilor desfasurate de Vanzator intr-o anumita perioada, fara niciun angajament din partea Vanzatorului cu referire la informatiile continute de acesta.
 Tranzactie – incasarea sau rambursarea unei sume rezultata din vanzarea unui Bun si/sau Serviciu de catre Schlafkultur, Cumparatorului, prin utilizarea serviciilor procesatorului de carduri agreat de catre Vanzator, indiferent de modalitatea de livrare.
Specificatii - toate specificatiile si/sau descrierile Bunurilor si Serviciilor asa cum sunt precizate in Comanda.
Utilizare abuziva - reprezinta utilizarea SITE-ului intr-un mod contrar practicii in domeniu, a reglementarilor si ale legislatiei in vigoare sau in orice alt mod care poate produce prejudicii SOCIETATII.


 
 2. GENERAL

Plasarea unei comenzi catre S.C. Schlafkultur S.R.L..  reprezinta acordul dumneavoastra cu termenii si conditiile din prezentul Document.
            Informatiile furnizate catre S.C. Schlafkultur S.R.L..   sunt folosite numai in scopul pentru care au fost introduse (efectuarea comenzilor), conform legilor in vigoare. S.C. Schlafkultur S.R.L.. nu furnizeaza adresa dumneavoastra de e-mail unor terti, nu incureajaza spam-ul si nu face publice datele furnizate de clientii sai fara acordul explicit al acestora. Orice utilizator are posibilitatea sa stearga din baza de date adresa de e-mail furnizata.
            Toate preturile afisate pe site sunt exprimate in RON si includ TVA (19%). Datorita volumului mare de informatii si a conditiilor impuse de catre furnizori, caracteristicile si disponibilitatea produselor prezentate in acest site se pot schimba fara o notificare prealabila.
Discount-urile, reducerile si promotiile nu sunt cumulative. Se pastreaza intotdeauna reducerea cu valoarea cea mai mare.
            Pentru achizitionarea produselor ce se produc pe baza de comanda se poate solicita achitarea unui avans de cel putin 30% din valoarea produsului.
In cazul Bunurilor care sufera modificari la cererea Cumparatorului (de exemplu: dimensiuni atipice la saltele: latime, lungime, inaltime etc. ), nu se accepta returnarea Bunurilor.
Pretul, modalitatea de plata si termenul de plata sunt specificate in comanda.  S.C. Schlafkultur S.R.L. va emite catre Cumparator o factura pentru Bunurile si serviciile livrate, obligatia Cumparatorului fiind sa furnizeze toate informatiile necesare emiterii facturii conform legislatiei in vigoare.
Ne rezervam dreptul de a anula comenzile incomplete sau facute fara informatii de baza (de exemplu: nume cumparator, telefon de contact, adresa de email, adresa de livrare, adresa de facturare, modalitate de plata).
In cazul in care un produs este listat cu un pret incorect sau cu informatii incorecte din cauza unor erori tipografice sau erori in stabilirea preturilor sau informatiile despre produs primite de la furnizori, ne rezervam dreptul de a refuza sau anula orice comanda plasata pentru produsele ce prezinta eroare. Vom avea dreptul de a refuza sau anula orice comanda chiar daca aceasta a fost platita in prealabil. In acest caz banii vor fi returnati in cel mai scurt timp.
Ne rezervam dreptul de a modifica discount-urile, reducerile si promotiile fara o notificare prealabila.
            Produsele comercializate prin intermediul www.schlafkultur.ro sunt  noi, comercializate in ambalaj propriu sau resigilate iar in momentul livrarii sunt insotite de factura fiscala si certificat de garantie.
 S.C. Schlafkultur S.R.L.. isi rezerva dreptul de refuza colaborarea cu clientii ce manifesta comportament si limbaj neadecvat (agresiv, licentios etc.) sau au in istoricul comenzilor livrari refuzate.
 S.C. Schlafkultur S.R.L.   isi rezerva dreptul de a modifica atat continutul, cat si structura site-ului in orice moment si fara nevoie de preaviz.

Produsele comercializate de www.schlafkultur.ro se pot livra numai in baza unei comenzi online . Comanda online nu presupune rezervarea produselor. Comenzile online vor fi onorate in ordinea cronologica in care au fost inregistrate de catre sistem. O comanda care contine un produs cu statusul: In  Stoc, nu poate fi onorata in cazul in care pe acelasi produs a fost inregistrata o alta comanda inainte ei din punct de vedere cronologic si ulterior confirmata, astfel stocul epuizandu-se.
 
3. POLITICA DE VANZARE ONLINE
Accesul in vederea efectuarii unei Comenzii ii este permis oricarui Client/Cumparator.
Pentru motive justificate Schlafkultur isi rezerva dreptul de a restrictiona accesul Clientului/Cumparatorului in vederea efectuarii unei Comenzi si/sau la unele din modalitatile de plata acceptate, in cazul in care considera ca in baza conduitei sau a activitatii Clientului/Cumparatorului pe Site, actiunile acestuia ar putea prejudicia in vreun fel Schlafkultur. In oricare dintre aceste cazuri, Clientul/Cumparatorul se poate adresa Departamentului de Relatii cu Clientii al Schlafkultur pentru a fi informat cu privire la motivele care au condus la aplicarea masurilor susmentionate.
Comunicarea cu Vanzatorul se poate realiza prin interactiunea directa cu acesta sau prin adresele mentionate la sectiunea “contact” din Site. Vanzatorul are libertatea de a gestiona informatiile primite fara a fi nevoit sa aduca justificari pentru aceasta.
Schlafkultur poate publica pe Site informatii despre Bunuri si/sau Servicii si/sau promotii practicate de catre acesta sau de catre oricare alt tert cu care Schlafkultur are incheiate contracte de parteneriat, intr-o anumita perioada de timp si in limita stocului disponibil.
Toate tarifele aferente Bunurilor si/sau Serviciilor prezentate pe Site sunt exprimate in lei (RON) si includ T.V.A.
In cazul platilor online Vanzatorul nu este/nu poate fi facut responsabil pentru niciun alt cost suplimentar suportat de Cumparator, incluzand dar nelimitandu-se la comisioane de conversie valutara aplicate de catre banca emitenta a cardului acestuia, in cazul in care moneda de emitere a acestuia difera de RON. Responsabilitatea pentru aceasta actiune o poarta numai Cumparatorul.
Toate informatiile folosite pentru descrierea Bunurilor si/sau a Serviciilor disponibile pe Site (imagini statice / dinamice / prezentari multimedia / etc.) nu reprezinta o obligatie contractuala din partea Vanzatorului, acestea fiind utilizate exclusiv cu titlu de prezentare.
Dupa 21 zile de la achizitionarea unui  Bun sau Serviciu, Cumparatorului i se va solicita inscrierea unui Review legat de Bunul sau Serviciul achizitionat. Solicitarea va fi transmisa catre adresa de email inscrisa de Cumparator in Cont. In acest fel, Cumparatorul contribuie la informarea altor posibili Utilizatori/ Clienti/ Cumparatori de pe Site si se implica activ in dezvoltarea de noi Servicii si in detalierea cat mai completa a caracteristicilor Bunurilor.
 
4. DOCUMENTE CONTRACTUALE
 
Prin lansarea unei comenzi electronice, telefonice, pe chat sau efectuata direct in magazinele fizice pe www.schlafkultur.ro,  Cumparatorul este de acord cu forma de comunicare (telefonic, chat sau e-mail) prin care S.C. Sschalfkultur S.R.L. isi deruleaza operatiunile.
Comanda este alcatuita astfel:
1.    Comanda (impreuna cu mentiunile clare asupra datelor de livrare si facturare) si conditiile sale specifice;
2.    Specificatiile Cumparatorului (acolo unde este cazul);
Notificarea primita de catre Cumparator, dupa efectuarea Comenzii are rol de informare si nu reprezinta acceptarea Comenzii. Aceasta notificare se face electronic (e-mail) sau telefonic.
Daca Vanzatorul confirma comanda, acest lucru va implica din partea Cumparatorului o acceptare completa a termenilor si conditiilor comenzii.  Acceptarea comenzii de catre Vanzator se considera finalizata atunci cand exista o confirmare verbala sau electronica din partea Vanzatorului catre Cumparator, fara a necesita o confirmare de primire din partea Cumparatorului.
Prezentul Contract intra in vigoare la confirmarea comenzii de catre Vanzator. Confirmarea se face telefonic, electronic sau verbal. Termenii si conditiile generale de vanzare vor sta la baza Contractului astfel incheiat, in completarea acestora fiind Certificatul de Garantie emis de catre S.C. Schlafkultur S.R.L. sau un furnizor al acesteia.
Pentru motive justificate, Vanzatorul isi rezerva dreptul de a modifica cantitatea Bunurilor si/sau Serviciilor din Comanda. Daca modifica cantitatea de Bunuri si/sau Servicii din Comanda  va anunta Cumparatorul la adresa de e-mail sau la numarul de telefon puse la dispozitia Vanzatorului la efectuarea Comenzii si va returna suma achitata.
 Contractul se considera incheiat intre Vanzator si Cumparator in momentul primirii de catre Cumparator de la Vanzator, prin intermediul postei electronice si/sau SMS a notificarii de expediere a Comenzii.
 

5. COMANDA
 
 Clientul/Cumparatorul poate efectua Comenzi pe Site, prin adaugarea Bunurilor si/sau Serviciilor dorite in cosul de cumparaturi, urmand a finaliza Comanda efectuand plata prin una dintre modalitatile indicate expres. Odata adaugat in cosul de cumparaturi, un Bun si/sau un Serviciu este disponibil pentru achizitie in masura in care exista stoc disponibil pentru aceasta. Adaugarea unui Bun/Serviciu in cosul de cumparaturi, in lipsa finalizarii Comenzii, nu atrage dupa sine inregistrarea unei comenzi, implicit nici rezervarea automata a Bunului/Serviciului.
 Prin finalizarea Comenzii Cumparatorul consimte ca toate datele furnizate de acesta, necesare procesului de cumparare, sunt corecte, complete si adevarate la data plasarii Comenzii.
 Prin finalizarea Comenzii, Cumparatorul consimte ca Vanzatorul poate sa il contacteze, prin orice mijloc disponibil / agreat de Vanzator, in orice situatie in care este necesara contactarea Cumparatorului.
 Vanzatorul poate anula Comanda efectuata de catre Cumparator, in urma unei notificari prealabile adresate Cumparatorului, fara nicio obligatie ulterioara a vreunei parti fata de cealalta sau fara ca vreo parte sa poata sa pretinda celeilalte daune-interese in urmatoarele cazuri:
- neacceptarea de catre banca emitenta a cardului Cumparatorului, a tranzactiei, in cazul platii online;
-invalidarea tranzactiei de catre procesatorul de carduri agreat de Schlafkultur, in cazul platii online;
- datele furnizate de catre Client/Cumparator, pe Site sunt incomplete si/sau incorecte;
In cazul in care Clientul/Cumparatorul solicita retragerea din Contract in cadrul termenului legal de retragere din contract, trebuie sa returneze si eventualele cadouri care au insotit produsul respectiv. In cazul in care Comanda este achitata, Vanzatorul va rambursa suma in maxim 14 (paisprezece) zile de la data informarii Vanzatorului de catre Cumparator asupra deciziei sale de retragere din Contract. Suma va fi returnata dupa cum urmeaza:
-pentru Comenzile achitate cu card online = prin restituire in contul din care a fost efectuata plata;
-pentru Comenzile achitate cu Op/ramburs/iTransfer/ Card bancar= prin virament bancar;
Unele dintre produse beneficiaza de anumite discounturi/bonusuri in momentul in care sunt achizitionate  in cadrul aceleeasi comenzi impreuna cu un alt produs. Aceste discounturi se pot vedea si in confirmarea de comanda primita de catre client si se distribuie valoric pe cosul de produse inclus in promotie.
Promotia este valabila doar daca clientul pastreaza comanda cu pachetul de produse alese initial. Daca renunta la unul dintre produsele din pachet, promotia nu se mai pastreaza si reducerea aplicata se anuleaza. Produsul pentru care clientul isi pastreaza optiunea de comanda revine pe pretul integral, urmand ca acesta sa fie pretul achitat in momentul onorarii comenzii.
 
 Daca un client doreste sa returneze un produs care a beneficiat de un discount sau a generat obtinerea unui bonus suplimentar, in momentul achizitiei, prin introducerea lui in comanda in asociere cu alte produse se va supune urmatoarelor reguli de returnare a banilor:
 5.1 Returnarea banilor se va face în termen de maxim 14 zile de la data anuntarii deciziei de returnare, in contul bancar oferit de catre client in formularul de returnare.
 5.2 Pentru ca produsul facea parte dintr-o promotie, doar prin asocierea cu celelalte produse, discounturile/bonusurile oferite in comanda initiala se anuleaza. Preturile produselor  pastrate de catre client revin la valoarea de dinaintea aplicarii discountului, discount obtinut prin asocierea in comanda cu produsul care urmeaza a fi returnat. Suma care urmeaza a fi inapoiata clientului este egala cu diferenta dintre valoarea achitata de catre client si pretul initial al produselor pastrate (fara reducerea aplicata pentru cumul de produse ).
5.3 Daca un client a achitat cu cardul in rate, suma care urmeaza a fi inapoiata respecta conditiile de la punctul 5.2 iar returnarea banilor se va face exclusiv in contul aferent cardului de pe care s-a realizat plata in rate.
Vanzatorul va putea amana rambursarea sumei pana la primirea Bunurilor vandute sau pana la primirea unei dovezi conform careia acestea au fost expediate, in cazul in care nu s-a oferit sa recupereze el insusi Bunurile (se va lua data cea mai recenta).
 In cazul in care un Bun si/sau Serviciu comandat de catre Cumparator, nu poate fi livrat de catre Vanzator, acesta din urma va informa Clientul/Cumparatorul asupra acestui fapt si va returna in contul Cumparatorului contravaloarea Bunului si/sau Serviciului, in termen de maxim 7 (sapte) zile de la data la care Vanzatorul a luat la cunostinta acest fapt sau de la data la care Cumparatorul si-a exprimat in mod expres intentia de reziliere a Contractului.
 
6.  DREPTURI DE PROPRIETATE INTELECTUALA
 
Continutul site-ului www.schlafkultur.ro, astfel cum este definit in preambul - texte, imagini, grafica web, scripturi, programe, baze de date, precum si materialele ce fac obiectul comunicarilor prin email - apartine S.C. Schlafkultur S.R.L., fiind protejat de legea drepturilor de autor si cea a drepturilor de proprietate intelectuala si industriala.
Clientului/Cumparatorului nu ii este permisa copierea, distribuirea, publicarea, transferul catre terte parti, modificarea si/sau altfel alterarea, utilizarea, legarea la, expunerea, includerea oricarui Continut in orice alt context decat cel original intentionat de Schlafkultur, includerea oricarui Continut in afara Site-ului, indepartarea insemnelor care semnifica dreptul de autor al Schlafkultur asupra Continutului precum si participarea la transferul, vanzarea, distributia unor materiale realizate prin reproducerea, modificarea sau afisarea Continutului, decat cu acordul scris expres al Schlafkultur.
Clientul/Cumparatorul poate copia, transfera si/sau utiliza Continut numai in scopuri personale sau non-comerciale, numai in cazul in care acestea nu intra in conflict cu prevederile Documentului.
Niciun Continut transmis catre Client sau Cumparator, prin orice mijloc de comunicare (electronic, telefonic, etc) sau dobandit de acesta prin accesare, vizitare si/sau vizualizare nu constituie o obligatie contractuala din partea Schlafkultur si/sau al angajatului/prepusului Schlafkultur care a mijlocit transferul de Continut, in cazul in care aceasta exista, fata de respectivul continut.
Utilizarea sau reproducerea oricaror elemente din cele enumerate mai sus, fara acordul scris prealabil al S.C. Schlafkultur S.R.L., se pedepseste conform legilor in vigoare.
Orice incercare de orice natura de modificare a imaginii si informatiilor din prezentul site www.schlafkultur.ro, cu exceptia detinatorului sau legal - S.C. Schlafkultur  S.R.L., fara acordul prealabil al S.C. Schlafkultur S.R.L., da dreptul unilateral si neechivoc ca S.C. Schlafkultur S.R.L. sa faca uz de toate prerogativele sale de a se adresa instantelor legal competente pentru sanctionarea acestor fapte.
Este interzisa orice utilizare a Continutului in alte scopuri decat cele permise expres prin prezentul Document sau de acordul de utilizare care il insoteste, in cazul in care acesta exista.
 
S.C. Schlafkultur S.R.L. respecta dreptul la proprietatea intelectuala a tertilor; in cazul in care considerati ca site-ul www.schlafkultur.ro contine informatii ce incalca vreun drept aparat de legea pentru protectia drepturilor de autor, va rugam sa ne contactati la adresa de email office@schlafkultur.ro
 
 7.  POLITICA DE CONFIDENTIALITATE SI PRELUCRAREA DATELOR CU CARACTER PERSONAL
 
S.C. Schlafkultur S.R.L. certifica faptul ca va respecta drepturile conferite de Legea nr. 677/2001 pentru protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date.
S.C. Schlafkultur S.R.L. garanteaza securitatea si confidentialitatea datelor gazduite si transmise prin sistemul sau informatic. Aceste informatii vor putea fi folosite de catre              S.C. Schlafkultur S.R.L. pentru a trimite utilizatorului confirmarea comenzilor, diverse oferte speciale, promotii etc. numai cu acordul prealabil al clientului.
            Conform Legii nr. 677/2001, beneficiati de dreptul de acces, de interventie asupra datelor, dreptul de a nu fi supus unei decizii individuale si dreptul de a va adresa justitiei. Totodata, aveti dreptul sa va opuneti prelucrarii datelor personale care va privesc si sa solicitati stergerea datelor*.
*Pentru exercitarea acestor drepturi, va puteti adresa cu o cerere scrisa, datata si semnata la adresa de email office@schlafkultur.ro sau la numarul de telefon 0757584346. De asemenea, va este recunoscut dreptul de a va adresa justitiei.
Daca unele din datele despre dumneavoastra sunt incorecte, va rugam sa ne informati cat mai curand posibil.
Conform cerintelor Legii nr. 677/2001 pentru protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date, modificata si completata, si ale Legii nr. 506/2004 privind prelucrarea datelor cu caracter personal si protectia vietii private in sectorul comunicatiilor electronice, S.C. Schlafkultur S.R.L. are obligatia de a administra in conditii de siguranta si numai pentru scopurile specificate, datele personale pe care ni le furnizati despre dumneavoastra, un membru al familiei dumneavoastra ori o alta persoana. Scopurile colectarii datelor sunt: reclama, marketing si publicitate precum si servicii de comunicatii electronice. Este necesar sa furnizati datele, acestea fiind necesare pentru comunicarile comerciale, livrarea produselor si emiterea documentelor fiscale. Refuzul dumneavoastra determina imposibilitatea noastra de a va putea livra produsele.
Prin transmiterea de informatii sau materiale prin intermediul acestui site, oferiti Vanzatorului -  S.C. Schlafkultur S.R.L. - acces nerestrictionat si irevocabil la acestea, dreptul de a utiliza, reproduce, afisa, modifica, transmite si distribui aceste materiale sau informatii. Sunteti, de asemenea, de acord ca Vanzatorul S.C. Schlafkultur S.R.L. - sa poata utiliza liber, in interes propriu, aceste idei, concepte sau tehnici pe care ni le-ati trimis prin intermediul site-ului www.schlafkultur.ro.  S.C. Schlafkultur S.R.L. nu va constitui subiect de obligatii referitoare la confidentialitatea informatiilor trimise, daca legislatia in vigoare nu prevede alte specificari in acest sens.
Prin citirea Documentului ati luat la cunostinta faptul ca va sunt garantate drepturile prevazute de lege, respectiv dreptul la informare, dreptul de acces la date, dreptul de interventie, dreptul de opozitie, dreptul de a nu fi supus unei decizii individuale, dreptul de va adresa justitiei in caz de incalcare a drepturilor   garantate de Legea 677/2001 pentru protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date.
De asemenea, Schlafkultur poate furniza datele Cumparatorului cu caracter personal altor companii cu care se afla in relatii de parteneriat, dar numai in temeiul unui angajament de confidentialitate din partea acestora, prin care garanteaza ca aceste date sunt pastrate in siguranta si ca furnizarea acestor informatii personale se face conform legislatiei in vigoare, dupa cum urmeaza: furnizori de servicii de marketing, curierat, servicii de plata/bancare, telemarketing sau alte servicii,  furnizate de companii cu care putem dezvolta programe comune de ofertare pe piata a  Bunurilor si Serviciilor noastre, asigurători.
Informatiile Cumparatorului cu caracter personal pot fi furnizate si catre Parchetul General, Politie, instantele judecatoresti si altor organe abilitate ale statului, in baza si in limitele prevederilor legale si ca urmare a unor cereri expres formulate.
 
 


8. PUBLICITATE
 
Newsletterele Schlafkultur sunt transmise prin intermediul partenerilor specializati si agreati de Somproduct. Astfel, sunt asigurate confidentialitatea si securitatea informatiilor.
 In momentul in care, Clientul isi creaza un Cont pe Site, are posibilitatea sa isi exprime acordul cu privire la primirea de Newslettere. Optiunea cu privire la acordul emis de catre Client, poate fi modificata in orice moment, prin contactarea Schlafkultur  in acest sens.
 Renuntarea la primirea Newslettere-lor de catre Client sau Cumparator se poate face in orice moment folosind legatura special destinata din cadrul oricaror Newslettere sau apeland numarul de telefon 0757584346
 Renuntarea la primirea Newslettere-lor nu implica renuntarea la acceptul dat pentru prezentul Document.
 
9. DREPTURILE SI OBLIGATIILE VANZATORULUI S.C. SCHLAFKULTUR S.R.L.

Vanzatorul isi va utiliza cunostintele sale profesionale si tehnice pentru a atinge rezultatul stipulat in comanda si va livra bunurile si serviciile care indeplinesc cerintele, nevoile si specificatiile cumparatorului;
 Informatiile prezentate pe site-urile vanzatorului au caracter informativ si pot fi modificate de catre vanzator, fara o anuntare prealabila. De asemenea, din considerente legate de spatiu si coerenta structurii informatiei, descrierile produselor pot fi incomplete, insa vanzatorul face eforturi de a prezenta informatiile cele mai relevante, pentru ca produsul sa fie utilizat in parametrii pentru care a fost achizitionat. Imaginile produselor de asemenea au caracter informativ si pot exista diferente intre acestea si produs;
Comunicarea cu magazinul - se poate face prin interactiunea cu acesta, postarea opiniilor vizavi de produse sau comunicarea prin adresele mentionate la sectiunea "Contact". Vor fi excluse din site sau  ignorate, pareri sau adresari ce contin injurii sau un limbaj neadecvat. Vanzatorul are libertatea de a gestiona informatiile primite fara a fi nevoit sa aduca justificari pentru aceasta.
S.C. Schlafkultur S.R.L.  poate cesiona si/sau subcontracta o terta parte pentru servicii ce tin de onorarea comenzii, cu informarea Cumparatorului, nefiind necesar acordul acestuia. Vanzatorul va fi intotdeauna responsabil fata de Cumparator pentru toate obligatiile contractuale (alegerea companiei care va efectua livrarea).
 
 10. TRANSFERUL PROPRIETATII
Proprietatea asupra Bunurilor si Serviciilor va fi transferata la momentul efectuarii platii din partea Cumparatorului in locatia indicata in comanda (intelegand prin livrare - semnarea de primire a documentului de transport furnizat de curier sau semnarea de primire pe factura fiscala in cazul livrarilor efectuate de personalul S.C. Schlafkultur S.R.L. ).
Clientul are obligatia ca la primirea produsului sa verifice ambalajul sa nu fie rupt, sa nu prezinte urme de zgarieturi, lovituri si poate refuza acel produs in cazul in care prezinta urme de manipulare defectuoasa si sa incheie un proces verbal cu repezentantul firmei de curierat.
12. LIVRAREA BUNURILOR
Vanzatorul se obliga sa livreze Bunurile in sistem de curierat door-to-door catre Cumparator.
 Vanzatorul va asigura ambalarea corespunzatoare a Bunurilor si va asigura transmiterea documentelor insotitoare.
Vanzatorul va efectua livrarea Bunurilor si Serviciilor numai pe teritoriul Romaniei.
13. ACCEPTAREA
Acceptarea va fi facuta atunci cand bunurile si serviciile sunt conforme cu caracteristicile tehnice mentionate in comanda. In cazul in care cumparatorul descopera ca produsele livrate sau serviciile furnizate nu sunt conforme specificatiilor tehnice, atunci vanzatorul va aduce la conformitate produsele si serviciile. De asemenea, pentru produsele vandute si livrate de S.C. Schlafkultur S.R.L. , prin intermediul site-ului www.schlafkultur.ro, Cumparatorul beneficiaza de returul produselor in 14 zile. Pentru unele dintre produse, termenul de retur este mai mare, fiind indicat in pagina de prezentare a produsului.
 

 14. GARANTIA PRODUSELOR

Toate produsele comercializate de catre site-ul www.schlafkultur.ro, beneficiaza de conditii de garantie conform legislatiei in vigoare si politicilor comerciale ale producatorilor. Produsele sunt noi, in ambalaj propriu si provin din surse autorizate de fiecare producator in parte.Toate produsele vandute si livrate sunt insote de certificatul de garantie emis direct de S.C. Schlafkultur S.R.L.-D Certificatul de garantie contine instrunctiunile generale de utilizare si conditiile de garantie.
Lipsa certificatului de garantie al produsului trebuie semnalata in maxim 48 ore de la receptia marfii, pe adresa office@schlafkultur.ro . Orice sesizare ulterioara nu va fi luata in considerare.
Cumparatorul are obligatia de a pastra certificatul de garantie si factura fiscala. In cazul aparitiei unei defectiuni, conform Legii nr. 449/2003, certificatul de garantie este singurul document care atesta dreptul la garantie si care va fi prezentat impreuna cu factura fiscala si dovada platii (chitanta, bon fiscal etc.). Pierderea certificatului de garantie determina anularea garantiei Bunului sau Serviciului.
Garantia Bunurilor, care beneficiaza de Certificatul de Garantie emis de S.C. Schlafkultur S.R.L., se solutioneaza la sediul societatii str. Jigodin nr. 47-49, jud Harghita.
Conditiile de garantie sunt in conformitate cu O.G. 21/1992, Legea 449/2003 si O.G. 174/2008. Solutionarea garantiei se face in maxim 15 zile calendaristice.
 
15. POLITICA DE RETURNARE

Conform legislatiei din Romania puteti sa returnati produsele cumparate de pe www.schlafkultur.ro  in termen de 14 zile calendaristice de la primirea lor, fara a fi nevoit sa justifice decizia de returnare si fara a suporta alte costuri decat costurile directe de returnare a produselor, conform Ordonentei Nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii.
Unele dintre produse beneficiaza de un termen de returnare mai mare oferit de Schlafkultur, termen care se afla pe pagina de prezentare a produsului.
Pe www.schlafkultur.ro , costurile directe de returnare sunt 59 lei, iar regulile de returnare sunt valabile atat pentru persoanele fizice cat si pentru persoanele juridice care au achizitionat produse de pe site.
Asadar, dumneavoastra, consumatorul, aveti dreptul de a denunta unilateral contractul la distanta, in termen de 14 zile calendaristice, fara penalitati si fara invocarea vreunui motiv, conform Ordonantei de Urgenta Nr.34/2014.
Clientul trebuie să solicite formularul de returnare la Serviciul de Relații cu Clienții apelând numărul de telefon 0757584346 de Luni până Vineri în intervalul 9.00 – 18.00 sau prin e-mail la office@schlafkultur.ro
Formularul de returnare trebuie  completat cel tarziu în a 14-a zi calendaristică oferita legal (sau daca termenul de incercare oferit este mai mare decat 14 zile, in ultima zi calendaristica trecuta in termenul de incercare, calculata din momentul primirii produsului. Spre exemplu, daca un produs beneficiaza de 60 zile de incercare, termenul de completare al formularului este cel tarziu a 60-a zi calendaristica din momentul primirii produsului). Formularele completate după această perioadă nu sunt valabile.
 
Produsul returnat nu trebuie sa fie deteriorat sau sa contina urme vizibile de utilizare.
Returnarea banilor se va face în termen de maxim 14 zile de la data anunțării deciziei de returnare, în contul bancar oferit de către client în formularul de returnare.
Consumatorul este responsabil doar în ce privește diminuarea valorii produselor rezultată din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor și funcționării produselor, conform articolului 14 , alineatul 3 din Ordonanța de urgență nr. 34/2014.
Nu se pot returna produse confecționate după specificațiile prezentate de consumator sau personalizate în mod clar, conform articolului 16, punctul c, din Ordonanța de urgență nr. 34/2014.
Daca produsul returnat este deteriorat, are pete, este murdar sau rupt si nu poate fi vandut ca si produs nou ne rezervam dreptul de a percepe o taxa pentru a acoperi diferenta de pret dintre un produs nou si un produs deja utilizat sau, in cazul in care este intr-o stare ce nu ne permite re-comercializarea lui ne rezervam dreptul de a refuza produsul.
 
La receptia produsului returnat se intocmeste un proces verbal de constatare si se fac fotografii pentru a putea face dovada diminuarii valorii produselor ( daca este cazul ).
Daca un client doreste sa returneze un produs care a beneficiat de un discount sau a generat obtinerea unui bonus suplimentar ,in momentul achizitiei, prin introducerea lui in comanda in asociere cu alte produse se va supune urmatoarelor reguli de returnare a banilor:
 15.1 Returnarea banilor se va face în termen de maxim 14 zile de la data anunțării deciziei de returnare, în contul bancar oferit de către client în formularul de returnare.
 15.2 Pentru ca produsul facea parte dintr-o promotie, doar prin asocierea cu celelalte produse, discounturile/bonusurile oferite in comanda initiala se anuleaza. Preturile produselor  pastrate de catre client revin la valoarea de dinaintea aplicarii discountului, discount obtinut prin asocierea in comanda cu produsul care urmeaza a fi returnat. Suma care urmeaza a fi inapoiata clientului este egala cu diferenta dintre valoarea achitata de catre client si pretul initial al produselor pastrate (fara reducerea aplicata pentru cumul de produse ).
15.3 Daca un client a achitat cu cardul in rate, suma care urmeaza a fi inapoiata respecta conditiile de la punctul 15.2 iar returnarea banilor se va face exclusiv in contul aferent cardului de pe care s-a realizat plata in rate.
Pentru orice detalii sau neclaritati privind returnarea produselor va rugam sa ne contactati la Serviciul de Relații cu Clienții apelând numărul de telefon 0757584346 de Luni până Vineri în intervalul 9.00 – 18.00 sau prin e-mail la office@schlafkultur.ro
 
Puteti solicita returul de produse si pentru urmatoarele situatii:
•    Produs ce nu este conform cu specificatiile de pe site
Daca produsul comandat se dovedeste a nu fi conform cu specificatiile din oferta noastra, puteti solicita returnarea acestuia pentru inlocuire sau rambursarea integrala a contravalorii. Daca se agreeaza inlocuirea cu un produs de o valoare mai mare, veti plati diferenta, respectiv daca valoarea este mai mica, veti primi o rambursare partiala pana la valoarea produsului inlocuitor. Costurile de retur si de transport pentru produsul inlocuitor, daca este cazul, sunt suportate de Schlafkultur.
•    Produse sau colete ce prezinta deteriorari
Pentru produsele ale caror colete prezinta deteriorari vizibile la primirea lor prin curier, va recomandam sa refuzati receptia lor sau daca le acceptati va rog sa intocmiti un proces verbal cu agentul de la Fancourier, in care sa mentionati toate aspectele legate de deteriorarea produsului primit.
•    Produse ce v-au fost livrate gresit
Daca vi s-a livrat alt produs decat cel comandat va rugam sa semnalati cat mai curand acest lucru pentru a returna produsul si a fi inlocuit cu cel corect. Toate costurile de retur si transport al produsului dorit vor fi suportate de Schlafkultur.


•    Produse defecte in perioada de garantie
Produsele care prezinta defecte in perioada de garantie vor fi returnate in Centrul de Service daca a fost emis pentru ele un Certificat de Garantie Schlafkultur.
Produsele care prezinta defecte in perioada de garantie vor fi prezentate intr-un centru de service al producatorului daca a fost emis pentru ele un Certificat de Garantie din partea producatorului.
•    NOTA
In toate cazurile de mai sus, cu exceptia celui referitor la defectele in perioada de garantie, produsele trebuie returnate in starea in care au fost primite, in ambalajul original si insotite de toate accesoriile si documentele originale. Deteriorarea produselor sau punerea intr-o stare de nevandabilitate duce la refuzarea returului.
Nu se pot returna produse confecționate după specificațiile prezentate de consumator sau personalizate în mod clar, conform articolului 16, punctul c, din Ordonanța de urgență nr. 34/2014.
 Produsul a fost adus  pe "comandă specială" (COMANDA SPECIALA  este definita ca fiind lista de produse comandata de catre Cumparator si care nu se afla in stocul uzual al Vanzatorului dar care pot fi livrate pe baza unei comenzi ferme , in termenii agreati de parti. Vanzatorul il va informa pe Cumparator daca oricare dintre produsele comandate constituie Comanda Speciala.) ( ex. Saltele la dimensiuni speciale)
De asemenea, ne rezervam dreptul de a refuza acceptarea returului in situatia unor abuzuri (returnari repetate).
 
16. SCHIMBUL PRODUSELOR

La SomProduct satisfacția dumneavoastră este întotdeauna garantată. Dacă pentru orice motiv, nu sunteți mulțumit cu produsul achiziționat, vă rugăm să îl returnați (în condiții de produs nou) în termen de maxim 14 zile calendaristice. La unele dintre produse termenul de testare este mai mare si apare in pagina pagina de prezentare a produsului. Spre exemplu la saltele exista un interval de 60 de zile calendaristice in care se poate schimba produsul ales initial.
Clientul trebuie să solicite formularul de schimb, la Serviciul de Relații cu Clienții apelând numărul de telefon 0757584346 de Luni până Vineri în intervalul 9.00 – 18.00 sau prin e-mail la office@schlafkultur.ro
Costul de schimb este 59 RON, daca se opteaza pentru un alt produs din aceeasi categorie de produse cu cel achizitionat initial, clientul nefiind multumit de primul produs.
Daca se doreste schimbarea produsului, din cauza unei greseli personale a clientului, de masurare a dimensiunilor produsului achizitionat initial, clientul va suporta costurile aferente de transport. Valoarea acestui cost de schimb este tot de 59 RON.
Produsul achizitionat initial este preluat exclusiv de catre agentii Fan Courier de la adresa clientului, în maxim 3 zile lucratoare dupa completarea formularului de schimb. Formularul de schimb trebuie  completat cel tarziu in a ultima zi calendaristica din intervalul de testare trecut in pagina de prezentare a produsului, calculate de la data primirii produsului. Formularele completate după această perioadă nu sunt valabile. Produsul ajunge in sediul Schlafkultur Miercurea Ciuc, dupa care se stabileste de comun accord cu clientul termenul de livrare pentru noul produs.
* Va rugam sa tipariti acest formular si sa il lipiti pe coletul returnat (ar fi preferabil sa fie pus intr-un plic pentru protectie la transport).
* In cazul in care produsul receptionat va ajunge murdar, rupt, sau cu alte defecte, costul de reparatie aferent va fi suportat de catre client, astfel responsabilitatea privind transportul revine in totalitate clientului. Consumatorul este responsabil doar in ce priveste diminuarea valorii produselor rezultata din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor si functionarii produselor, conform articolului 14 , alineatul 3 din Ordonanța de urgenta nr. 34/2014.
* Produsele cadou trebuie de asemenea sa fie returnate. In caz contrar, vor fi facturate la pretul afisat pe site-ul nostru, www.schlafkultur.ro si vor fi achitate odata cu livrarea noului produs.
* Produsele efectuate la comanda nu pot fi schimbate..
 
17. FORTA MAJORA
 
        Nici una din parti nu va fi raspunzatoare pentru neexecutarea obligatiilor sale contractuale, daca o astfel de neexecutare este datorata unui eveniment de forta majora. Forta majora este evenimentul imprevizibil, in afara controlului partilor si care nu poate fi evitat.
Daca in termen de 15 (cincisprezece) zile de la data producerii lui, respectivul eveniment nu inceteaza fiecare parte va avea dreptul sa notifice celeilalte parti incetarea de plin drept a Contractului fara ca vreuna dintre ele sa poata pretinde celeilalte alte daune-interese.
 
18. LEGEA APLICABILA
 
        Prezentul contract este supus legii romane. Eventualele litigii aparute intre Schlafkultur si Clienti/Cumparatori se vor rezolva pe cale amiabila sau, in cazul in care aceasta nu va fi posibila, litigiile vor fi solutionate de instantele judecatoresti romane competente din Miercurea Ciuc.
 
19. CONCILIERE
 
        In cazul in care aveti probleme legate de o comanda, care nu par a putea fi rezolvate prin email sau cu persoana cu care discutati, puteti lua legatura pentru o conciliere interna gratuita cu domnul Zsok Levente: levente.zsok@schlafkultur.ro